Ταινίες μικρού μήκους - edushorts.com


Μείνε σπίτι και παρακολούθησε δεκάδες ταινίες μικρού μήκους, πολύ προσεκτικά επιλεγμένες και συνοδευόμενες από φύλλα εργασίας και βιωματικές δραστηριότητες που μπορείς να πραγματοποιήσεις με τους γονείς σου! 

Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνεις click εδώ.

Λίγα λόγια για το edushorts.com:

Το edu|shorts ιδρύθηκε το 2015 από τον Αθανάσιο Τσάπελη και τον Παναγιώτη Καπίρη. Ο Αθανάσιος διδάσκει Αγγλικά σε ενήλικες και μαθητές από το 2000. Είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Κινηματογραφικής Λέσχης Κω από το 2008 και δραστηριοποιείται στον τομέα της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και ενηλίκων διοργανώνοντας ομιλίες και εργαστήρια με θέμα την ανάλυση περιεχομένου των Μ.Μ.Ε. ή τις ταινίες μικρού μήκους. Ο Παναγιώτης εργάζεται ως δάσκαλος από το 2008 αναζητώντας τρόπους αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών και των ταινιών μικρού μήκους στην σχολική τάξη. Σχεδιάζει εκπαιδευτικούς ιστοτόπους, με πιο πρόσφατο έργο τον e-symmathiti, μια πλατφόρμα με προτάσεις χρήσιμων ψηφιακών εργαλείων και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.

Το edu|shorts προτείνει σύντομες και περιεκτικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες τις οποίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προσαρμόσουν στους δικούς τους εκπαιδευτικούς στόχους. Οι δραστηριότητες και τα κείμενα παρουσιάζονται στα Ελληνικά και στα Αγγλικά. Οι ταινίες είναι κατηγοριοποιημένες με βάση τη θεματολογία και συνοδεύονται από την περίληψη της υπόθεσης. Ο επισκέπτης μπορεί να επιλέξει εκπαιδευτική δραστηριότητα με βάση τις προτεινόμενες διδακτικές προσεγγίσεις.



Οι ταινίες μικρού μήκους είναι ένας ιδανικός τρόπος για να μιλήσουμε για ζητήματα ταυτότητας και αυτογνωσίας, καθώς αφηγούνται μια ιστορία σε λιγα λεπτά και διαπραγματεύονται ιδέες και αξίες που είναι εύκολο να γίνουν αντιληπτές.

Οι δραστηριότητες που προτείνονται στο edu|shorts μπορούν να αξιοποιηθούν στο σχολικό περιβάλλον ή σε προγράμματα επιμόρφωσης ενηλίκων. Τις δραστηριότητες μπορούν να συντονίσουν εκπαιδευτικοί, επιμορφωτές ενηλίκων, ψυχοθεραπευτές, κοινωνικοί λειτουργοί και όσοι εμψυχώνουν ομάδες.

Σχόλια